مدرسه ی بازی
نقشه سایت تماس با ما صفحه اصلی

[RB:Blog_Title]

ایمیل : test@Mail.com
تلفن: 0123456789

به وبلاگ ما خوش امدید امیدوارم چیزی راکه نیازداشتیتد در ان وبلاگ بدست اورید.نظر یادتون نره.
مدرسه ی بازی

بلوک بالا


بلوک بالا

روش غیر معمول اینووگا برای ایجاد واقعیت افزوده با ترکیب عینک و لنزهای چشمی

نویسنده : امیرحسین مشهدی،علی میرزایی | جمعه 22 دی 1391برچسب:, | 17:32

در واقعیت افزوده قرار است به آنچه شما با چشم‌های خود می‌بینید اطلاعاتی اضافه شود و در واقع دنیای واقعی از دید کاربر دستخوش تغییر آن هم تغییرات مثبت و کارآمد گردد. مثلا وقتی در حال انتظار در ایستگاه اتوبوس هستید، زمان اولین اتوبوس بعدی جلوی چشمان شما نمایش داده شود یا وقتی در مقابل درب رستوران خاصی ایستاده‌اید منوی رستوران به همراه قیمت و رتبه بندی کاربران در جلوی چشمان شما و به همراه تصویری که از دنیای واقعی مشاهده می‌کنید برایتان نمایش داده شود. در سیستم iOptik نیز همانند نمونه‌های مشابه نیمی از عملیات واقعیت افزوده توسط شیشه‌های بزرگ عینک انجام می‌شوند و اما برخلاف سیستم‌های دیگر در iOptik از دو لنز چشمی اپتیکال استفاده می‌شود که داری فیلتر داخلی نیز ‌می‌باشند.

 

iOptik_zoomit_01

 

سیستم واقعیت افزوده iOptik شرکت اینووگا
 

iOptik_zoomit_05iOptik_zoomit_02iOptik_zoomit_03iOptik_zoomit_04

لنزهای چشمی iOptik مانند لنزهای طبیعی یا لنزهایی زیبایی هستند، یعنی کاربر باید آنها را روی چشم خود قرار دهد تا با عینک iOptik جفت شوند. وقتی این دو با یکدیگر جفت شوند، میدان دید کاربر بسیار وسیع تر می‌شود.

اولین نسخه از عینک‌های واقعیت افزوده شرکت Innovega برای استفاده‌های نظامی طراحی شده است اما این شرکت قصد دارد نسخه مخصوص مصرف کننده عادی را نیز در سال 2014 یا 2015 روانه بازار کند.

یک نسخه از این عینک برای آزمایش در CES آماده شده بود ولی برروی چشم انسان قرار نگرفته و در عوض برروی صورت یک مجسمه قرار گرفته بود و تصویری که در دید مجسمه شکل می‌گرفت برروی یک صفحه نمایش بزرگ نشان داده می‌شد. اما به هر حال تا وقتی که یک انسان این عینک را به همراه لنزهای آن استفاده نکند نمی‎‌توان در مورد کیفیت یا عملکرد آن صحبت کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

آرشيو مطالب

بهمن 1391
دی 1391
آبان 1391

لینک دوستان

اسکین98 - قالب وبلاگ
ججججججججججججججججججججوک
کشتی کج
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان و آدرس schoolgame.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.